aile

Aner Avukatlık, müvekkillerinin durumlarına ve hedeflerine büyük bir özen göstererek, kişiler hukuku, miras hukuku, eşya hukuku ve aile hukuku gibi alanları kapsayan hizmetleriyle, bireysel özgürlüğe odaklanmış medeni hukukun sorunlarını bütüncül bir yaklaşımla ele almaktadır.

Aile mahkemeleri, boşanma ve çocuğun velayeti gibi aile meselelerinde ortaya çıkan anlaşmazlıkları çözmek üzere kurulmuş olup, genellikle diğer davalardan daha duygusal içerikli olan aile hukuku davalarına bakmaktadır. Aile mahkemelerinde ele alınan en yaygın sorunlar şunlardır:

• Boşanma
  • Velayet
  •  Nafaka
  • Babalık
  • Evlat Edinme
  • Aile İçi Şiddet ve Koruma
  • Mal Paylaşımı
  • Aile Mallarının Korunması

Boşanma ve mal paylaşımı davaları, genellikle uzun süren süreçleri nedeniyle tarafların yeni bir hayat kurmalarını zorlaştırmakta ve geç gelen adalet, tarafların boşanma ile elde etmeyi umdukları manevi yararın azalmasına veya tamamen kaybolmasına yol açabilmektedir.

Bu sebeple, Aner Avukatlık, genellikle uzun süren ve taraflarda derin acıya sebep olan Aile Hukuku davalarının en kısa sürede ve barışçıl yöntemlerle çözüme kavuşturulmasına odaklanmaktadır.

Anlaşmalı boşanma ve mal paylaşımı davalarında, Aner Avukatlık, tarafların mağdur olmasını engellemek amacıyla tarafları kapsamlı bir şekilde hakları ve yükümlülükleri konusunda bilgilendirmekte, boşanma ve mal paylaşımı şartlarını her iki tarafın da yararına olacak şekilde düzenleyerek en hızlı şekilde boşanmanın gerçekleşmesini sağlamayı hedeflemektedir.

Çekişmeli boşanma davalarında ise, Aner Avukatlık, müvekkilinin haklarını ve yargılama sürecini en iyi şekilde kavrayarak davaya hazırlık yapmasını, delillerin en kısa sürede toplanmasını ve yargılama sürecinde proaktif bir yaklaşım sergileyerek davanın hızlı bir şekilde sonuçlandırılmasını sağlamakta, böylece müvekkilinin uğrayabileceği kaçınılmaz manevi zararı en aza indirmeyi amaçlamaktadır.

Aner Avukatlık, boşanma davalarının yanı sıra velayet, vesayet, kısıtlama ve benzeri Aile Hukuku’ndan kaynaklanan davalarda da müvekkillerine hukuki danışmanlık hizmeti sunmaktadır.